Vanha Helmi-asiointipalvelu lopettaa toimintansa 29.4.
Asiointipalvelumme Helmi uudistui 1.2.2021. Olethan jo rekisteröitynyt uuden Helmin käyttäjäksi vahvaa tunnistautumista käyttäen, sillä vanhan Helmin toiminta lakkaa 29.4.2021 loppuun mennessä! Helmi-palvelua kehitetään jatkuvasti ja otamme mielellämme vastaan parannusehdotuksia. Muutokset ovat herättäneet paljon kysymyksiä, joihin vastaamme mielellämme. Tässä jutussa vastauksia useimpiin. Jos tarvitset apua Helmin käytössä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Kuinka rekisteröidyn Helmiin?
Apua Helmin käyttöön saat asiakaspalvelustamme
Miten vanhasta Helmistä siirrytään uuteen Helmiin?
Uudistuneen Helmin löydät osoitteesta asiakas.sssoy.fi. Vanhassa palvelussasi käyttämäsi tunnus ja salasana eivät toimi uudessa Helmi-palvelussa. Siksi sinun tulee rekisteröityä Helmi-palveluun uutena käyttäjinä. Rekisteröityminen tapahtuu suomalaisilla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Tutustu yksityiskohtaisiin rekisteröitymisohjeisiin.
Rekisteröitymisen jälkeen uuteen Helmiin kirjaudutaan käyttäjätunnuksella, joka on rekisteröitymisessä käytetty sähköpostiosoite ja salasanalla, joka luodaan rekisteröitymisen yhteydessä.
Mitkä asiakkuudet sisältyvät uuteen Helmiin?
Uusi Helmi palvelee kaikkia Lempeä Lämmön ja Järvi-Suomen Energian asiakkaita. Asiointipalvelusta löydät siis sähköverkkopalveluita ja kaukolämpöpalveluita koskevat asiat.
Mitä laskutiedoille tapahtuu?
Uudesta Helmistä voit nähdä 1.2.2021 eteenpäin lähetetyt kaukolämpölaskut: kyseistä ajankohtaa vanhemmat laskut eivät siirry uuteen Helmiin.